Summa sidvisningar

tisdag 26 februari 2013

Tråkig dag


Hallåjam på er alla bloggkatter, Yama här som ni ser.
Sitter och funderar på mitt nästa blogginlägg.
Händer inte mycket att jama om just nu.
Vilde han sitter på köksbordet och sover. *fniss*
Visst ser han rolig ut? 
Oj då, nu vaknade han visst. Bäst att hålla sig för skratt då. Annars blir han jättesur.
Hej Tassa, ska vi hitta på något kul tillsammans?
Nähä, inte det inte. Du ska alltså sova nu. *suck*
Då sätter jag mig väl brevid Vilde och tittar ut genom fönstret en stund. Vilken tråkig dag!!!

6 kommentarer:

  1. Men hör ni , efter tråkiga dagar så kommer det rooliga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad klok du är Kjelle! Det tänkte jag ju inte på.
      Då får vi säkert jätte roligt snart.
      NosGos

      Radera
  2. Fina bilder på er! Visst längtar man till våren och att kunna vara ute.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Fast visst ser Vilde rolig ut när han sitter och sover så där? Säg inte att jag sagt det, han blir sur så lätt.
      Vi längtar efter våren sååå hemskt mycket just nu. Matte säger att hon också längtar.
      NosGos

      Radera
  3. Snart är det nog dags för uteväder (hoppas vi). Då blir det skojigare! Så fina ni är! Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi vill också ha bättre uteväder snart! Så man kan klättra i träd, jaga fjäderkotletter och muslingar och tugga på lite färskt gräs. Åh vad vi längtar!
      NosGos

      Radera