Summa sidvisningar

söndag 29 juli 2012

Hemma igen.

Matte är hemma igen. Skööönt!!! För då får vi
ju gå ut igen och slipper använda kattlådan.
Hon försökte gosa med oss när hon kom hem.
Och fast vi var frestade att ge efter och låta
henne nosgosa med oss så stod vi emot.
En stund i alla fall. *rodnar* Sen tyckte vi synd
om matte så då lät vi henne gosa med oss.
Och så fick vi både tonfisk och godisar.
Matte är faktiskt världsbäst på att klia magen 
och killa hakan.
Men nu ska vi gå ut ett tag igen och spana på
flygfän och fjäderkotletter.
Vi har lovat matte att gosa mer ikväll.
Ha en bra söndag och tassa lugnt!

2 kommentarer:

  1. Fnissar. Så där gör jag också när matte lyfter upp mig. Annars så trycker hon sig mot min kind och låter smaaaaaack. Min kind är precis vid mitt öra och det låter jättehögt. Så för säkerhets skull håller ja emot med tassarna. :)

    För tonfisk och godisar kan man förlåta mattar även för bortvaro!

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Ja och dessutom spädde hon på mutorna med lite grädde!
    Så nu är hon förlåten.
    SvansKram

    SvaraRadera